13 August 2010

今日心情麻麻地 :(

我覺得我系好容易滿足既人黎
~就好似話收到簡單既sms,一通電話,一份細細既關心就可以開心成日
相反我都好容易晤開心等晤到sms,message,電話。。。
就可以令我心情過無mood.....
就好似今日,時間過得特別慢~
成日都無麽mood....都晤知做緊麽野......
感覺上我對佢既[苯胺基丙酸]好似越來越濃~
成日都[羅羅鸾],唉。。。。。。。。。~
但可能系我自己DDLY,可能對方對我系朋友leh...就系甘簡單~
自己又捻太多左...
學我朋友話斎,“吊!,你有晤系沒衰過,都晤系第壹次失敗啦~”甘又系geh~
晤通今次又系一樣?
命水關系??
有時捻,都晤知我既前世系個麽人?
做麽今世我既桃花運差都嗨甘~
其實我真系好簡單jek,我只系想好好既愛一個人,種意一個人。。。
原來最後卑大家當喜劇甘睇........
有D人可以尼度散左,個度就可以拖住另壹個。。。
做麽我晤可以?有時心理真的有D不平衡.....
.頭先放左工自己走去睇戲,
都晤知可以做D麽野~~都慣左啦~~
可能又系自然發展。。最後自然死亡~收工~
過後又系一支公過聖誕。。。。倒數。。

1 comment:

dramaheng said...

你這個樣子,是人看到都會跑掉啦~
別想著一步登天,
容易得到的東西也容易失去.