04 June 2009

only trust u...

trust u..
[我當然相信你啦~
認識那麼多年不相信你還相信誰?
你也要相信我,就像我這樣相信你。。。ok?我們知道就好。。]
希望你能get到我說什麼啦~~哈
===============
經過某事情,我知道用四字來形容[五行欠吊!]
(原諒我那麼的粗俗的字眼)
在公司也給人“陷”~~幸好小人弄不死我~~
在自己的生活圈子也自然會給人做,
據我所知不止一次了,在那麼多年內。。。但
算了吧。。。
我平時無所謂不計較什麼就不代表就能過界,
我真的要好好的[重新認識]這人,
我也會好好防備自己,保護自己~~
對某些人我必須這樣做。。。我不出聲不代表我不知道。。。
只是沒想到你做的越來越踩界。。。
好自為之啦。。

2 comments:

said...

r u ok a????
take care a.......
i dunno wats going on la....
but 宁可和真小人做朋友,
也别去相信伪君子。。。。。。
even is very hard to find out what is the type of de ppl la......

Elvin Ang said...

Dont care how people treat you~ dont bother how people judge you.
just one thing. trust yourself so you can archieve and do better.
yo, uniboy~ didnt meet didnt mean that our friendship has drop. is just our friendship is having a great test!
keep your hard effort. we r the best yeah~ trust urself so u can be the one and not the normal.